2009. január 22., csütörtök

Szép jó reggelt!
Bár az idő nagyon pocsék.Na mindegy.
Este már nagyon későn értem haza, ezért most írok.Szóval Via Luna.
NEM CSALÓDTAM!Csirkemájas pirítóst ettem,utána padlizsánba göngyölt sajtot paradicsomszószban meggrillezve.Mennyei volt.De tényleg!Koszika és Adrienn salátát ettek rántott csirkemell csíkokkal.Adrienn a salátát szigorúan ruccola nélkül,mert utálja.Szerinte kutyaszar íze van.Hát igen........Izlésekről nem vitatkozunk.Zoli (Adrienn barátja) sajttal-paradicsommal grillezett csirkemellet evett párolt spenóttal.Az is marha jól nézett ki.És finom is volt.A kiszolgálás szerintem marha jó!Halálosan jó fejek a pincérek!!!!!!!Csak dicséret nekik!
Elnézést a tegnap esti fotóért.Elrontottam a feltöltést.De ez már így marad.
Ja az étterem az ötödik kerületben van a Hold utcai piac mögött.Nem árt asztalt foglaltatni,általában tele van.




Ja míg el nem felejtem!Levest ne egyetek a Via Luna-ban.Borzasztóak.Bocs Via. És Gizuskám igazad van,a limonádéjuk is szinte ihatatlan.Ennyi.
Most megyek kávézni.Tudjátok, COFFEE CAT.

1 megjegyzés:

  1. Itt ujra Chopard Gizus baratnotok!

    merhetetlenul elvagyok ajjulva hogy ilyen jol ereztetek magatokat az este :)

    Étteremkém által választott etelke az en kis izlelobimboim erdeklodeset is felkeltettek ^^
    (persze csak a vegus resze)
    padli+pacsi+sajti hmmmmm

    majd ha ujra sikerul eladnom egyket milliardot ero ingatlant akkor beulhetunk megizlelni mert egyelore GAZDASAGI VALSAGBAN vagyok :D

    csoksziii: Gizke

    VálaszTörlés