2009. január 22., csütörtök

HI!
Ma kaja terén nem alkottam maradandót.Szinta egész nap nem ettem semmit.Csak egy kicsit ebből,egy kicsit abból,egy falat izét,egy korty löttyöt.Szóval semmi említésre méltót.ÉN!Egy kicsit furi.Na mindegy.Nem is vagyok különösebben éhes.Na jó azért a rend kedvéért eszem valamit.Mondjuk egy zacskó ropit.Kizárólag NÓGRÁDI ROPOGÓS-t.Mert ugyde abban megállapodhatunk, hogy csak és kizárólag ez az egyetlen és igazi ROPI!

Foxy Bumbi!Gratula az új tetkóhoz.Nagyon-nagyon zsázsé lett!!!
Alig várom már a szombatot,családi nagy zabálás lesz nálunk.Szülinap-névnap.


Azt hiszem,lefekvés előtt eszem még egy banánt.Az is valami.

1 megjegyzés:

  1. Olyan büszke vagyok rád kicsi fiam!!!!
    Most reggeliztem,és gondoltam megosztom veletek,hogy mit.:-)
    Méghozzá: puha zsömlét párizsival, paradicsomot,és sajtot. hmmm.... fincsi volt.
    Majd leöblitettem egy kis konyakkal (Napoleon természetesen).
    Millioszor tsókol: anyád

    VálaszTörlés