2009. február 5., csütörtök

Szeva Everybody!

Tegnap este,rohangálós volt.Foxyért el,vissza.Postára el,sorbaállás(kedves postás lány,cuki volt).Kaisersbe be.Sorbanállás.Pénztáros lány nem volt cuki,SŐT.PARAJ VOLT.Hogy stilszerű legyek.
DE a vacsit én főztem.Szerintem fini lett.
Recept a következő :
Sok-sok fokhagymát olívaolajon a felaprított cukkínivel alaposan lepirítom.Sózom,borsozom.Nyakonöntöm paszírozott paradicsommal.Imádja a sok bazsalikomot,oregánót.Közben tésztát főzök.Én a pennére szavazok.Ha kész a cukkínis szósz még forrón fetasajtot keverek bele.Így nagyon finom krémes lesz az egész.Összekeverem a tésztával.Yummi-yummi!!!!!!!!!


Ja Foxyka plussz reszelt sajttal szereti:

2 megjegyzés:

  1. Hát igus.Valami fenomenalis volt a tegnapi tesa-vacsi!!!Tokeletes osszhangban voltak az izek,zsenialis kivitelezes,otletes es NEM IS DRAGA!!ami igen fontos szempont igy a valsag idejen mink nálunk :)

    Tenyleg nagyon finist vacsoraltam tegnap iccaka a tezsvíremnél !! Mondtam is neki hogy nyisson sajat kis vendeglot :))) megérné!!

    Csok a kis ugyes kacsodra!!

    Gizuska

    VálaszTörlés
  2. Kösz a lélekmasszázst Giza!

    VálaszTörlés